Frank Brinks - Doeticnhem

Filosofie, freelance collega’s en fatfree marketing

Franks Filosofie


1. Een website moet goed, maar zeker ook betaalbaar zijn.
2. Webshops moeten verkopen.
3. Online marketing moet meer opleveren dan het kost.


Veel meer principes heb ik niet. Zakelijk gezien dan hè ;-)


En die werken prima. Al sinds 1 januari 2015. De exacte datum waarop Frank Brinks Online Resultaat het daglicht zag. En tools, technieken en tactieken mogen veranderen. Die drie overtuigingen blijven overeind.

Maar wat is online resultaat?

Marketingbureaus gooien je soms dood met vakjargon. Termen als PPC, CTM, SEO, SEA, CPC, ROI, CPM, SEM vliegen je om de oren. Soms lijkt het wel alsof ze op die manier indruk op je willen maken. Of hun werk duurder willen laten klinken.


Gaan wij allemaal niet doen.

Dit mag je van ons verwachten

We bouwen een sterke website of webshop voor je. We bespreken je doelen. We maken een online marketingplan om die doelen te bereiken. Vervolgens gaan we de boel monitoren en op een nuchtere manier uitleggen, toelichten en bijschaven als dat nodig is.


Dat is Frank Brinks Online Resultaat in een notendop.

Dat doe ik niet alleen..

.. al heb ik niemand in vaste dienst. Ik heb gewoon fantastische freelancers om me heen verzameld. Maar die schakel ik alleen in als jouw vraagstuk dat echt nodig heeft. Dus niet omdat ik ze op de loonlijst heb staan en hun werk daarom aan jou móét verkopen.


Tuurlijk, die mensen doen hun werk ook niet gratis. Het zijn specialisten die een steengoed product leveren. En een goed product kost gewoon geld. Maar op deze manier betaal je alleen voor het product. Niet voor ballast eromheen. Slanke marketing dus, om jou vette kwaliteit te leveren, tegen een fijne, eerlijke prijs.

Goed idee Frank

15+

jaar ervaring

129+

websites gemaakt

€45.000

Google Ads Budget per maand

7

Specialisten

Wat doen we voor je?

We maken een website

Een website moet zorgen voor aanwas van nieuwe klanten en een vertrouwd adres zijn voor bestaande klanten. Met die doelen in ons achterhoofd gaan we voor jou aan de slag.

Of een webshop

Ik heb 'm zelf ook.’ Nee, serieus. Meerdere zelfs.

Die webshop-ervaring nemen we graag mee zodra we dit belangrijke verkoopkanaal voor je bouwen.

En trekken volk daarnaartoe

We zorgen dat mensen online in aanraking komen met jouw aanbod. De resultaten analyseren we en leggen we op een normale, no-nonsense manier aan je voor.

A man in a tan shirt is smiling with his arms crossed

Even praten met Frank

Volgens mijn vrouw mis ik wat empathisch vermogen. Mijn klanten prijzen juist mijn inlevingsvermogen. Dus ik weet het ook niet. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.


Je komt er maar op één manier achter..